Namens de teamleiding mavo, havo, vwo is vandaag voor de leerlingen dit bericht gepubliceerd op hun leerlingportaal:
De laatste PART-week van het jaar nadert met rasse schreden: van vrijdag 26 juni tot en met donderdag 2 juli worden de laatste toetsen van het jaar gemaakt.
Vanwege de korte tijdspanne tot de bevorderingsvergaderingen en de zomervakantie moeten de cijfers, maandag 6 juli om 9u00 rond zijn. Dan moeten dus ook alle eventueel gemiste toetsen uit PART-4 ingehaald én door de docenten nagekeken zijn.
Er is dus maar één inhaaldag en dat is op vrijdag 3 juli om 8u45.
Dit is wat je hierover moet weten:
-
Maak alle toetsen op het reguliere moment! Dat voorkomt stress om je dossier op tijd op orde te hebben.
-
Alle toetsen die niet zijn ingehaald op het inhaalmoment van vrijdag 3 juli 8u45, kunnen ook niet meer ingehaald worden. Het gevolg is dat je dossier incompleet is en dat je dus niet bevorderd kan worden!
-
Ben je onverhoopt toch ziek in de PART, dan doe je het volgende:
-
Je meldt je op de normale manier ziek: voorafgaand aan de toets!
Is het een schoolexamen, dan mailen je ouders conform examenreglement voorafgaand aan de toets ook naar de afdelingsassistent. -
MAIL TE ALLEN TIJDE ÓÓK DIRECT JE VAKDOCENT (via Outlook) dat je de toets niet hebt gemaakt. Je docent kan dan zorgen dat er op het inhaalmoment een toets klaarligt.
-
Noteer direct in je agenda dat je vrijdag 3 juli om 8u45 aanwezig moet zijn in de oude gymzaal (069). Daar worden de toetsen ingehaald.
-
Moet je meer dan één toets inhalen, dan haal je ze direct achter elkaar in.
We willen jullie daarom op het hart drukken dat het in je eigen belang is om al je toetsen in de PART-week te maken. Anders moet je dus veel inhalen in één dag. Dus twijfel je of je je lekker genoeg voelt: probeer jezelf toch naar school te slepen!

