Namens de leerlingen van de GSA het volgende berichtje:
In het kader van Pride-maand heeft de GSA (Gender & Sexuality Alliance) op woensdag tijdens de grote pauze gratis ijsjes uitgedeeld aan alle leerlingen. Met deze actie vierden we diversiteit en inclusiviteit, omdat we het belangrijk vinden dat iedereen zich op school veilig, gezien en geaccepteerd voelt. De actie was een groot succes: er kwamen veel leerlingen langs om een ijsje te halen en de sfeer was erg gezellig.
Sanne van Hamond (docent natuur- en scheikunde, coördinator GSA)

