Namens de teamleiding mavo, havo, vwo is vandaag voor de leerlingen dit bericht gepubliceerd op hun leerlingportaal:

De laatste PART-week van het jaar nadert met rasse schreden: van vrijdag 26 juni tot en met donderdag 2 juli worden de laatste toetsen van het jaar gemaakt. 

 Vanwege de korte tijdspanne tot de bevorderingsvergaderingen en de zomervakantie moeten de cijfers, maandag 6 juli om 9u00 rond zijn. Dan moeten dus ook alle eventueel gemiste toetsen uit PART-4 ingehaald én door de docenten nagekeken zijn.  

Er is dus maar één inhaaldag en dat is op vrijdag 3 juli om 8u45. 

Dit is wat je hierover moet weten: 

 We willen jullie daarom op het hart drukken dat het in je eigen belang is om al je toetsen in de PART-week te maken. Anders moet je dus veel inhalen in één dag. Dus twijfel je of je je lekker genoeg voelt: probeer jezelf toch naar school te slepen!