In verband met het aanhoudende warme weer en de verwachte temperaturen nemen wij als school enkele aangepaste maatregelen om het voor leerlingen en medewerkers zo veilig en werkbaar mogelijk te houden.

Na overleg met collega-scholen in de regio hebben wij besloten het gebouw vandaag (donderdag 25 juni) om 14.05 uur voor iedereen te sluiten. Ons besluit sluit aan bij wat meerdere scholen in de omgeving doen.

Voor vrijdag 26 juni geldt het volgende: de toetsen gaan volgens planning door en vinden in de ochtend plaats. De meeste leerlingen zijn rond 11.15 uur klaar; een aantal groepen eindigt om 11.45 uur en een kleine groep om 12.15 uur. We zorgen er uiteraard voor dat de toetsen zoveel mogelijk in de koelste beschikbare lokalen worden afgenomen, waarbij de laatst eindigende groepen gebruikmaken van ruimtes met airconditioning.

De school sluit vrijdag voor iedereen om 13.00 uur.

Wij danken u voor uw begrip en medewerking in deze warme dagen.

Sietske Erich (rector/bestuurder)