Voor veel leerlingen was het afgelopen donderdag feest, ze zijn geslaagd! Voor de leerlingen die deze dagen hun herkansingen maken duimen we natuurlijk dat zij straks ook een positief telefoontje krijgen. We zijn nu al trots op onze leerlingen en op de resultaten, we zien jullie graag op de feestelijke diploma-uitreiking. Voor de leerlingen die het nog niet gehaald hebben dit jaar, dat is natuurlijk een enorme teleurstelling, maar we hebben er alle vertrouwen in dat jullie volgend jaar dat diploma gaan behalen, bij ons of elders.
Ook trots zijn we op Jaco, die daadwerkelijk de Young Impact docent van het jaar is geworden! Wat een festijn was dat in Afas live!
We kruipen langzaam naar het einde van het schooljaar. Volgende week zijn er de hele week weer verkorte lesuren, zoals al gepland in verband met de PARTweek de week erna. We hoeven dus geen aanpassing op het rooster te doen in verband met de warmte, de lessen waren al verkort. Wel zaak dat leerlingen water of lege flesjes meenemen, op het terrein bij de watertap en in de toiletten kunnen ze hun flesjes vullen.
Sietske Erich (rector-bestuurder)

